Hvad får jeg som kunde hos Omsorgsbemanding?
Som kunde hos Omsorgsbemanding får du et unikt App-baseret vagtbookingsystem der sikrer at du let kan få dækket åbne interne vagter med dit eget personale.
Som kunde hos Omsorgsbemanding vil du opleve:
- Daglig sparet administrationstid på vagtbookingen
- Let og struktureret deling af åbne vagter til alle dine medarbejdere
- Rigtig mange penge sparet ved at anvende egne medarbejdere, før dyre eksterne vikarbureauer
- En gratis App til alle dine medarbejdere uden begrænsning i antal
- Du kommer til at undgå SMS’er og ringen rundt da Omsorgsbemanding strukturerer hele vagtbookingen i et system tilgængeligt for både dig og dit personale når hver især har tid
- Et bedre arbejdsmiljø i form af færre forstyrrelser og afbrydelser for både ledere, planlæggere og medarbejdere
- Via vores smarte tidsreglfunktioner vil du undgå dobbelt- og overbooking og at bryde overenskomstregler.
- En unik rekrutteringskanal
- Medarbejderen kan filtrere hvilke vagter som vises i deres Kontrolpanel, helt ned på vagtejer- og afdelingsniveau
- Det ovennævnte og de mange øvrige smarte funktioner betyder at du kommer til at frigøre værdifuld tid til øvrige opgaver, omsorg og pleje
Omsorgsbemanding er relevant for alle omsorgs- og sundhedsinstitutioner i hele Danmark, f.eks. plejehjem (private såvel som kommunale), hjemmepleje, sygehus- og hospitalsafdelinger, interne vikarkorps, bosteder, daginstitutioner med mere.
Læs mere her: