Hvad får jeg som kunde hos Omsorgsbemanding?

Som kunde hos Omsorgsbemanding får du et unikt App-baseret vagtbookingsystem der sikrer at du let kan dele åbne vagter med både dit internt omsorgspersonale og hvis du ønsker det; til hele Danmarks omsorgspersonale.

Som kunde hos Omsorgsbemanding vil du opleve:

  • Daglig sparet administrationstid på vagtbookingen
  • Let og struktureret deling af åbne vagter til alle dine medarbejdere
  • Rigtig mange penge sparet ved at anvende egne medarbejdere, før dyre eksterne vikarbureauer
  • En gratis App til alle dine medarbejdere uden begrænsning i antal
  • Du kommer til at undgå SMS’er og ringen rundt da Omsorgsbemanding strukturerer hele vagtbookingen i et system tilgængeligt for både dig og dit personale når hver især har tid
  • Et bedre arbejdsmiljø i form af færre forstyrrelser og afbrydelser for både ledere, planlæggere og medarbejdere
  • En unik rekrutteringskanal
  • Medarbejderen kan filtrere hvilke vagter som vises i deres Kontrolpanel, helt ned på vagtejer- og afdelingsniveau
  • Det ovennævnte og de mange øvrige smarte funktioner betyder at du kommer til at frigøre værdifuld tid til øvrige opgaver, omsorg og pleje

Omsorgsbemanding er relevant for alle omsorgsinstitutioner i hele Danmark, f.eks. plejehjem (private såvel som kommunale), bosteder, fødegange, hospitalsafdelinger, hjemmepleje, daginstitutioner med mere.

Læs mere her: